Radiat el 18 de setembre de 2005

19.10.05

Bon dia. Aquí Vilapou, el de les escales. Em vaig assebentar que el diumenge passat vau esmentar el meu blog, però no ho vaig poder sentir perquè estava tocant, i si no estic tocant l'onze de setembre al migdia, potser que em retiri. Però, per cert, sabeu el que és trobar un substitut, un "bolo", l'onze de setembre? Vaig viure la recerca i captura de contrabaixista per 4 (sí 4) audicions d'un onze de setembre de fa uns anys. Com a màxim trobàvem combinacions per a dues. Al final ens van donar el telèfon d'un noi que feia clàssic i mai havia tocat sardanes. La veritat és que el van ben enganyar. Amb tota la seva bona fe i els dits plens d'esparadrap, va aguantar estoicament les quatre audicions mentre jurava que mai més tornaria a tocar sardanes. De ben segur que ho ha complert, però aquell dia va treure una cobla i quatre pobles d'un bon problema. Potser hauríem d'anar pensant en una cobla amb dos o tres reserves a la banqueta per poder fer alguns canvis durant la jornada. Des d'aquí el record i l'agraïment al company músic.
Apa, fins una altra!

 
més vilapou - by Templates para novo blogger