Radiat el 30 d'octubre de 2005

30.10.05

Hola, bon dia!
Fa uns dies, a la mitja part d'una audició vaig anar al bar de l'organització i vaig demanar un refresc. Quan me'l van servir i em van dir que valia 1 euro, vaig fer aquella pregunta típica que fem:
-Pels músics també?
La senyora em va contestar:
-Que no cobres tu?
Immediatament li vaig donar l'euro tot dient-li que si en valia 2 també els hi pagava.
El tema no és l'euro que valia el refresc o l'aigua sino que si mentre toquem ens mereixem una mica de beguda a càrrec de l'organització o no cal. No m'imagino a cap artista, cantant, músic o esportista, fora dels músics de cobla, anant a la mitja part a comprar-se una ampolla d'aigua. També he de dir que aquest fet no és general ja que a la majoria de llocs que toquem no hi ha bar de l'organització i directament ens hem d'espavilar. Que tinguem un escenari adequat, resguardat del sol, amb les seves cadires i una mica d'aigua no crec que sigui demanar massa, sobretot pels preus que anem la majoria de cobles.
Espero que amb aquest comentari no es molesti ningú, però si volem que la nostra música i la nostra dansa estiguin al lloc que es mereixen, hem de començar per cuidar els detalls i ...els músics.

 
més vilapou - by Templates para novo blogger